Jazyky

Reklamní kalendář firmy Baťa

popis

V roce 1894 zahájili tři sourozenci Baťové – Anna, Antonín a Tomáš - obuvnické podnikání ve firmě jménem A. Baťa. Později se jediným majitelem stal Tomáš Baťa. V roce 1924 byla zavedena spoluúčast na zisku a ztrátě a zahájena výstavba moderních továrních budov. Roku 1927 byla, po vzoru Henryho Forda, zavedena pásová výroba, která umožnila radikální zvýšení produktivity práce. Roku 1931 se firma změnila v akciovou společnost.

instituce / organizační jednotka
Národní muzeum - Historické muzeum
podsbírka
Sbírka novodobých českých dějin
fond
Obchod a reklama
typ sbírky
Obchod, reklama a propagační předměty
datace
20. století, 1925
lokalita/místo vzniku
Česká republika, Československo
rozměry/velikost
Výška: 55 cm, Šířka: 20 cm
materiál
Papír
technika
Tisk
inventární číslo
H8-7571

následující předměty